image_6483441-(4)

لوکس در عین حال فوق‌العاده راحت

28 شهریور 1402
معرفی یک طراح
راستش نمی‌دانم روی این ولاگ بتوانم عنوان معرفی یک طراح بگذارم یا نه! مایک امیری یک طراح ایرانی-آمریکایی است که سال ۱۹۷۷ در لس‌آنجس متولد شده است . مایک در سال ۲۰۱۴ برند خود را با نام AMIRI تاسیس کرده و طی هشت سال پیشرفت قابل توجه و البته درآمد میلیون دلاری تحسین برانگیزی داشته است.
ورود مایک به دنیای طراحی به قبل از تاسیس برند خودش برمی‌گردد از وقتی که به عنوان مشاور طراحی کار می‌کرده و قدم‌های اولیه‌اش برای تاسیس برند شخصیش را با دستکاری و طراحی مجدد شلوار‌های جین آماده برداشته است.مسیر موفقیت مایک به شناخت دقیق وی از آنچه می‌خواسته تولید کند،شور و دقت او در تحقیقات بی‌وقفه در عرصه ‌ی پوشاک و تمرکز روی سبک لباس های خیابانی برمی‌گردد. توجه بی‌نظیر به جزئیات در لباس امیری ممکن است در نگاه اول مشخص نباشد؛دوخت دستی،تخریب و سپس بازسازی و اضافه کردن تکه‌های چرمی پلنگ فرانسوی،شلوار جین MX1 (امضای او) به چندین ماه زمان تولید نیاز دارد.
لوکس و راحت در ذهن هر کدام از ما به احتمال زیاد لباس لوکس نمی‌تواند راحت هم باشد اما محصولاتی که از برند امیری در فروشگاه‌های مطرح دنیا مثل maxfield به فروش می‌رسد مناسب استایل خیابانی است که در عین حال بسیار لوکس هستند طوری که قیمت جین‌های او به ۲۰۰۰ دلار هم می‌رسد و برای تولید هر لباس روزها و ساعت‌ها زمان صرف می‌شود؛ تمام اجناس و پارچه‌ها با بهترین کیفیت از ژاپن،ایتالیا و فرانسه تامین می‌شود و تولید نهایی در لس‌آنجس صورت می‌گیرد. مایک امیری جایزه بهترین استعداد در حال ظهور مراسم FN achievement awards 2018 را دریافت کرد و برای همین عنوان نامش بین نامزدهای مراسم CFDA fashion awards 2018 دیده می‌شود.