Untitled-1a

تیلور سوییفت شخص ِ سال ۲۰۲۳ شد.

15 دی 1402

تایم به‌عنوان شخصیت سال 2023 روی جلد مجله قرار گرفت، جیکوبز او را به‌عنوان شخصیتی نایاب که هم نویسنده آهنگ‌هایی که در آنها تجربیات دوران نوجوانی و جوانی را بیان می‌کند و هم قهرمان داستان خودش توصیف کرد.

جیکوبز ضمن اشاره به اینکه سوئیفت ستاره موسیقی پاپ آمریکا موفق به یافتن راهی برای تبدیل شدن به یک منبع نور و فرا رفتن از مرزها گردیده است گفت: وی اولین فردی است که با موفقیت‌های هنری‌اش موج عظیمی از مردم در جهان را تحت تاثیر قرار داده است. شخص سال (به انگلیسی: Person of the Year ) عنوانی که مجله تایم هفته‌نامه آمریکایی از سال ۱۹۲۷ (میلادی) هر ساله به کسی که در سال سپری شده بیشترین توجه مثبت یا منفی را برانگیخته باشد اعطا می‌کند در حالی به تیلور سوییفت تعلق گرفت که پرفروش‌ترین تور تاریخ موسیقی را برگزار کرد و تور کنسرت‌هایش در ۲۰۲۳ حدود ۹۰۰ میلیون دلار درآمد داشت‌‌.

او یکی از پرفروش‌ترین موسیقی‌دانان،استریم‌ شده ترین هنرمند زن در اسپاتیفای و نخستین میلیاردر که موسیقی منبع اصلی درآمدش بوده،به شمار می‌رود. در تمام سال‌های فعالیت تیلور از زمان نخستین قدم‌هایش در موسیقی تماما استمرار و تلاش به چشم می‌خورد زمانیکه هیچ شرکتی پذیرای او نبوده چنین می‌گوید «همه در آن شهر کاری را می‌خواستند انجام دهند که من هم می‌خواستم؛ بنابراین با خودم فکر کردم تا راهی برای متفاوت بودن پیدا کنم.»و اینگونه شد که او نخستین موسیقی‌دان تاریخ است که «صرفاً بر اساس ترانه‌ها و اجراهایش» میلیاردر شده است.

تور کنسرت جهانی Eras که از آخرین تورهای اوست تاثیر به‌سزایی در اقتصاد ایالت متحده و هر جایی که برگزار شد گذاشته است.راستی لباس های بی‌نظیر تیلور در این تور را دیده‌اید؟ هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی‌آید؛شما هم با من هم‌نظرید؟