Untitled-4

دختر شایسته‌ی بعدی کیست؟!

15 آذر 1402

مراسم Miss universe امسال را دیده‌اید؟فکر می‌کنم این مراسم برای زنان زیادی در سراسر دنیا جذاب و دیدنی باشد.آیا می‌دانید بر اساس چه معیاری دختر شایسته‌ انتخاب می‌شود؟

اگر شما هم فکر می‌کنید تنها ملاک انتخاب دختر شایسته‌ی سال زیبایی ظاهری است این وبلاگ را تا انتها دنبال کنید تا برایتان مشخص شود که انتخاب میس یونیورس چه ملاک‌هایی دارد. بیشتر از ۵۰ سال است که این مسابقه توسط سازمانی با همین نام در آمریکا برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بین ۸۰ تا ۱۰۰ کشور سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند،برنده‌ی مسابقه علاوه بر جایزه‌ی نقدی چند هزار دلاری حقوق ثابت سالیانه دریافت خواهد کرد که البته پس از انتخاب شدن وظایفی به او محول می‌گردد و او باید به بهترین نحو به انجام آن‌ها بپردازد؛ بعد از انتخاب به عنوان میس یونیورس شغل پاره وقت ندارد و همیشه باید آماده باشد تا برای حمایت از نیازمندان صدای سازمان باشد. دختر شایسته همیشه در مسافرت است و به کمک سخنرانی ها باید نماینده حامیان مالی و همچنین سخنگوی سازمان باشد.

پس از تاج گذاری برنده مسابقه، او به شهر نیویورک نقل مکان می کند و در آنجا با خانواده جدید سازمان Miss Universe خود ملاقات می کند و پس از آن منتظر دریافت برنامه‌های سازمان می‌ماند.

رسالت برگزاری این مسابقه ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و وادار کردن زنان برای حضور بیشتر در جوامع امروزی است و البته که برای پیروزی تنها ظاهر زیبای افراد کافی نخواهد بود. برنده‌ی میس یونیورس ۲۰۲۳ دختر ۲۳ ساله‌ی نیکاراگوئه‌ای به اسم شینیس پالاسیوس است که در حوزه‌ی سلامت روان فعالیت‌های بسیاری کرده است.اگر مسابقات امسال را دنبال کرده باشید متوجه تغییرات چشمگیر آن شده‌اید مثل: حضور نماینده‌ی پلاس سایز از کشور نپال به اسم جین گرت و همچنین حضور نخست نماینده‌ی کشور پاکستان به اسم اریکا رابین.

 

شما حدس می‌زنید میس یونیورس بعدی از کدام کشور است؟