3

امسال پاییز چی بپوشیم؟

10 آبان 1402

در ترندهای پاییز-زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ یک ترکیب کاملی از مدپایدار،ترندی‌های سال گذشته که ماندگار شده‌اند و ترندهای جدیدی که نمی‌دانیم ماندگار می‌شوند یا فقط امسال در استایل‌های دیده می‌شوند،قابل ملاحظه است‌؛در ادامه ۱۰ مورد از معروف‌ترین ترندهای پاییز-زمستان امسال را که در کت‌واک‌های برندهای بزرگ دنیا دیده شده‌اند را مرور می‌کنیم: ۱_کت‌های اُور سایز با کمربند‌های باریک این کت‌ها بالاتنه ‌های ظریف و کمرهای باریک را به زیبایی نشان می‌دهد.

۲_دامن روی شلوار این ترند که حتی اسمش هم عجیب به نظر می‌آید خیلی هم جدید نیست و در سال ۲۰۰۰ هم از آن استفاده شده است،باید ببینیم که ماندگار می‌شود یا نه.

۳_کروات باریک مشکی برندهای دیور،ولنتینو و دولچه‌گابانا در استایل ‌های متفاوتی از کروات مشکی باریک استفاده کرده‌اند.اگر به استایل ‌های لایه‌لایه علاقه‌مندید می‌توانید از کروات در این استایل‌ها به عنوان اکسسوری استفاده کنید.

۴_ترند پارچه‌ی تارتان یا پیچازی این پارچه‌ی‌ چهارخانه‌ی اسکاتلندی با ترکیب رنگ‌های مختلف در خیلی از برندها دیده شده است.

۵_سرشونه‌های حجیم کت‌هایی با سرشونه‌های بزرگ،آستین‌های گشاد،اپل‌های بزرگ که بالاتنه‌های ظریف را متعادل نشان می‌دهد.

۶_چرم استفاده از چرم محدود به سال و ترند نیست،چرم که مد پایدار است به دلیل کاربردی،شیک و لوکس بودنش در ترندهای زمستانی ماندگار شده است.امسال برندها از چرم قرمز و قهوه‌ای سوخته در استایل‌های مختلفی استفاده کرده‌اند.

۷_پارچه‌ی خال‌دار اگر به پترن خال‌دار علاقه‌مندید امسال با خیال راحت از این ترند استفاده کنید.

۸_بلوز سفید دکمه‌دار در هر کمدی قطعا پیدا می‌شود!برای استایل‌های لایه‌لایه،کلاسیک و کژوال بسیار کاربردی است.برند دیور و پرادا بلوز‌های سفید را با دامن‌های میدی مشکی به زیبایی استایل کرده‌اند.

۹_کراپ‌کت برای استایل‌های کژوال و روزمره بسیار مناسب هستند و در ایران هم طرفداران بسیاری دارند.این کت‌های برش خورده بالاتنه های ظریف را بلندتر نشان می‌دهند.

۱۰_ سرتا پا جین آیتم های جین بسیاری در کت‌واک ‌ها دیده شد،این ترند از پارسال به امسال رسیده است و با کراپ‌کت‌ها،کفش‌های پاشنه بلند و کت‌های اور سایز استایل شده است.

راستی حتما برای شما هم جذاب است که بدانید رنگ ترندی پاییز-زمستان امسال تنالیته‌ی بژ است که فکر میکنم در میان لباس‌های همه‌ی ما آیتم‌هایی با رنگ بژ وجود داشته باشد،اینطور نیست؟